You've received a letter...

Jo, jag vet. Du behöver inte påminna mig. Jag vet redan att jag är absolut bäst på att uppdatera bloggen;) Men jag har haft fullt upp och just nu jobbar jag hos pappa. Där sitter jag framför datorn hela dagen och översätter så när jag kommer hem känner jag inte direkt för att sitta vid datorn. Det känner jag inte för nu heller egentligen... Men hur som helst så vill jag bara berätta att jag har skickat ett brev idag. Ett brev utrikes. Ett brev till Oxford. Det är ganska coolt om man tänker efter... Jag har skickat ett brev till Oxford! Hehe nej, okej. Såå coolt är det inte men det är är ganska sort. För mig i alla fall=P Och nej, jag vill inte höra att det är större för en viss Michelle som är i Oxford;) Hon får njuta av mitt brev istället.
Btw så har jag räknat ut att jag kan få in tillräckligt med pengar för att åka på språkresa med min bästa vän nästa sommar:D Håller tummarna!  Cross your fingers!


Puss på alla<33

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja du är verkligen sämst på att uppdatera xD men nu för tiden läxar du ju upp dig själv, det är ju skitbra;-) åh, vad roligt då får jag mitt brev snart:-D hoppas det är långt misstänksam. Kan du skicka den på privatmedelande på bdb till jenny hammarlund så hon kan skicka ett brev till mig, vi bestämde det men jag minns inte om jag skickade den sen iaf:-P idag har jag varit i London och nu ska jag hem till min (enligt en kille här) "värdtant" haha. Sen är det disco. Puss:-*

2009-07-04 @ 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0