Typ 53,33333333% chans

Nu har en veckas gött lov dragit förbi. De behövdes verkligen nu!  Va så trött på skolan och allt
gick dåligt. Men nu är jag tillbaka och ska förbättra betygen.

Den viktigaste anledningen till att jag måste bli bättre är att jag har fått reda på hur många det
är som har sökt est-teater. Det är MÅNGA! 46 stycken har valt det vararv 23 har valt det i första.
Inte så många egentligen men eftersom de bara tar in 16 så blir det svårt. Så nu måste jag dit
på inträdesprovet och göra mitt bästa på teatern och visa, verkligen visa att jag vill komma in!
Usch. Vad händer om jag inte gör det då? Jag kommer vara SÅ besviken på mig själv sen.
Kommer nog aldrig kunna förlåta mig för att jag inte gav lite till.

Hoppas verkligen att det går bra. Väntar bara på brevet om datumet till provet.


Pusshej<33

Kommentarer
Postat av: michelle

då borde du tycka mer om mig, för jag tog det i andra (: inte sant? <3

2009-04-12 @ 21:03:37
Postat av: michelle

då borde du tycka mer om mig, för jag tog det i andra (: inte sant? <3

2009-04-12 @ 21:03:58
Postat av: felicia

haha oja nu hamna du långt upp på min lista;)<3

2009-04-24 @ 20:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0