Sort of beautiful...

Lisa, Twilight, New Moon och Ben & Jerry's. Så såg kvällen igår ut och det kan ju inte bli annat än underbart!
Eftersom vi hade massa inställda lektioner idag så fick vi sovmorgon. Vi blev väckta klockan 8 när det plingade på dörren. Jag gick upp och när jag öppnade dörren så visade det sig att det var en som hade ringt på fel hus och skulle till några på andra gatan. Kul...
Hur som helst så tog vi bussen så vi var i Skara 11. Jag började inte förän halv 2 egentligen, men eftersom vi var tvungna att jobba självständigt och Lisa började innan mig så åkte vi dit tidigare ändå.

Den kvällen<3


Imorgon är det en av dom bästa dagarna på hela året! En viss Felicia Berger fyller 16!! Dags att ta sig ifrån vägarna för snart kommer jag och tar över all plats som finns på gatorna och antagligen lite till...



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0