One of us is crying

Officiellt så sitter jag just nu med svenskaläxan, men hur mycket är det som händer inofficiellt egentligen? Ganska mycket antar jag...


Måste bara skriva av mig lite om dagen, ni behöver inte läsa om ni inte vill, jag behöver bara få ur mig det.
Det är nämligen såhär att jag var så fruktansvärt arg och sur och stressad förut!!! Eftersom jag skulle till tandläkaren så slutade jag tidigare idag. En buss hem gick väldigt kort efter att min sista lektion jag skulle gå på slutade så jag tänkte att jag tar nästa buss istället. Väldigt smart gjort av mig, mitt dumhuvud! Den bussen jag skulle ta hem kom till stan 30 minuter innnan bussen till tandläkaren åkte. Då kan jag säga att det bara var att skyyyynda hem och borsta tänderna och sen skyyyynda ner till stationen igen och åka upp, bara för att vara där tre minuter innan jag hade tiden (*översättning* jag hade inte hunnit)... Lägg nu märke till att jag inte ens har kommit iväg än utan bara planerar än så länge.
Nu till det som faktiskt hände... Jag går till hållplatsen utanför skolan och väntar på att bussen till stationen ska komma. Där väntar jag ganska länge ska ni veta! Men när den inte kommer så blir jag tvungen att gå snabbt ner till stationen för att hinna. Skyyyynda hem och borsta tänderna innan farfar kommer och hämtar mig. Snälla, snälla farfar som ställer upp när jag verkligen behöver det!!

Där slutade den mest stressiga biten av min dag... Jag antar att det inte är någon som orkade läsa igenom det, men som sagt så ville jag bara skriva av mig. Hoppas eran dag har varit bättre!



Nu ska jag se till att bli klar med svenskan så att jag kan kika på 90210 sen!



Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0