When the rain starts to pour

Dagen har varit bra och det känns bara bättre och bättre för varje dag som går! Varje dag lär man sig nya namn, pratar med nytt folk och lär sig var salarna ligger. Stort plus på estet!!

Idag har dagen flytit på bra. Vi hade vår första lektion med scenisk gestaltning idag. Vi gick bara igenom lite grejer coh så, men det var ändå kul! Tyvärr märkte jag att jag inte kunde vara med på Spökvandringen. Väldigt tråkigt måste jag säga eftersom det är det första vi gör tillsammans... Men, men show must go on och jag lär ju ha ordentligt kul ändå!

Vi slutade dagen klockan två och bussen gick halv tre men då var vi tvungna att gå ner till stationen först. Det är ju lugnt, tänkte jag, men så fort jag och Emanuel kom utanför dörren så började det att regna... Först var det inte så farligt, men sen öste det ner och tillslut såg jag inget för det rann ner vatten från pannan och dom dropparna valde att stanna i ögonen. När vi kom till stationen så satt Michelle där med sina MoPar, torra såklart, och där kommer vi... Det såg säkert ut som om jag precis hade duschat för det kändes i alla fall lika blött. Michelle höll sig på säkert avstånd och jag fick inte krama henne förän jag hade tagit av mig jackan (som btw hade läckt in...).

Michelle hängde med mig hem och vi bestämde oss för att stanna hemma från Olins eftersom inte så många vi kände skulle gå och vi var båda väldigt trötta. Så det blev filmkväll istället! Vi laddade upp med pop-corn och kollade på Georiga Rule, Kenny Begins och 27 Dresses. Alla lika bra!
Av kvällens erfarenheter så kan jag meddela er att man inte kan chansa på lösenordet på Bilddagboken mer än tre gånger för om man inte klarar det på det fjärde försöket så kan man inte logga in på 30 minuter.
Mitt råd till er: Låt inte någon (*host*Michelle*host*) gissa ditt lösenord för många gånger!




I'll be back soon!

Imorgon blir det Skövde med mamma och sen ska jag träffa Mikaela!



Puss<3<3

Kommentarer
Postat av: Michelle

HAHAHHAHA MIG MED!

2009-08-23 @ 16:45:53
URL: http://michellekallin.blogg.se/
Postat av: Michelle

Mitt råd: Om du ahr en vän som är besatt av bilddagboken 8speciellt när hon är med vänner) chansa då gärna på hennes lösenord 3 gånger för att inte ge henne något annat val ä'n att vara megasocial. Visserligen funkar det bara i en halvtimme, men sen är det abar att upprepa proceduren. ;) <3

2009-08-23 @ 21:16:57
URL: http://michellekallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0