dagen

Först vill jag bara säga att det går väl sådär för mig här, men jag ska försöka ändra på det!

Idag har vi vart på studiebesök hela dagen. Efter att ha mött tjejerna så åkte vi till reningsverket. Inget jag vill göra om! Fattar inte hur dom som jobbar där kan stå ut. Det finns inte ens chans att man kan vänja sig vid stanken. Tillslut kom vi därifrån och åkte till bildemonteringen. På lunchen åkte vi till Jossan och åt goda flingor=) Sen åkte vi till slamsugningen och till sist soptippen. Sist hade vi idrott.

Lite senare åkt jag och Ronja till stan en stund. Hittade jättefina klänningar=D

Imorgon är det öppet hus på Musikskolan så då ska vi springa runt överallt som... ja, det märker vi väl då...=P



Sommar<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. " det har gått sådär för mig här"...det är en enooooorm underdrift lilal gumman;) <3 och

2. reningsverket är äckligt,äkligt,äckligt!!!!

2009-04-27 @ 19:17:18
Postat av: Michelleeeee

1. " det har gått sådär för mig här"...det är en enooooorm underdrift lilal gumman;) <3 och

2. reningsverket är äckligt,äkligt,äckligt!!!!

2009-04-27 @ 19:17:34
Postat av: michelleeee

aaw=) sötes är du!!!!!!!!!<33333333333

2009-05-02 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0