Skola...

Jahapp. Då har jag överlevt ytterligare en dag i skolan. Hela skolan hade Temadag och alla nior skulle jobba med USA. Men vi såg bara på film -Forrest Gump. En av dom bästa filmerna i världen<33 Jag antar att vi såg den för att det var mycket amerikansk historia med. Sen skulle man typ skriva en uppsats om vad filmen betyder för en, vad man tror händer med honom efter filmen eller en recension. Jag skrev om vad jag tror händer efter flmen. Ska inte berätta vad jag skrev eftersom det finns dom som inte har sett den och det vore ju tråkigt om jag satt och skrev slutet;)

Imorgon ska jag på den andra och sista moppekursen:) Sen måste jag bara vänta tills jag fyller år och får göra provet;) Efter kursen måste jag tillbaka till skolan för att göra konsumentkunskapsprov. Intressant, eller hur... Men det blir nog inte så svårt ändå. Hoppas jag i alla fall;)

Ne, nu måste jag iväg snart så vi hörs

Pusshej<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0