Jul:)

Japp, nu är den snart här, den som alla älskar: JULEN!!
Köpte lite julklappar idag:) Får en sån skön julkänsla. Går runt där och försäker hitta på något bra till alla. Något som betyder något och behövs. Vad köper man till sina föräldrar och farmor och dom? De har ju redan allt och om de önskar sig nåt så är det ju bara dyra saker. Det är ju mycket lättare att köpa till kompisar och syskon. Nån liten bok här och godis där...
När man väl har köpt allt så ska man ju slå in det. Jag vill inte att det ska se så vanligt ut, jag vill ju att det ska vara fint och lite speciellt inslaget. Får väl se hur det går med det;)

Julgodis är ju också ett måste inför julen! För mig är det mozartkulor, fudge och ischoklad som gäller i första hand. Sen blir det väl en hel del annat också. Skulle få låna en julgodisbok av mormor så där hittar jag säkert något mumsigt.

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0