Hej där

Nu ska jag försöka mej på att blogga. Wish me luck!

Här får ni följa med mej i min vardag och säkert lite annat också;)

Just idag har jag legat i sängen halva dagen eftersom jag var på oden cup igår kväll/natt. Det var väldigt kuligt:D Resten av dagen har jag åkt lite moppe. Kommer plugga som en idiot inför moppeprovet sen. Tänk om jag inte klarar det!! Nej, uschuschusch. Bort fula tanke!
När jag hade kört klart i blåsten och regnet så var jag inne ett tag innan pappa frågade om jag ville med och sola. Börjar bli lite brun nu:) Behövs för att överleva november med allt regn hela tiden.

Nu ska jag fixa lite andra saker, men vi ses

Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0