Julkänsla? No,no

Jahapp nu var julen över. Om jag fick någon julkänsla? Njae lite men inte alls som vanligt. Snöade ju faktiskt lite och det är jag glad över men inte särskilt glad över att det inte stannade. Nästa år blir det Sälen och garanterat snö!=D
På Onsdag är det nyårsafton. Wie! Vad ska ni hitta på? Jag ska tillbringa kvällen/natten hos en kompis. Förhoppningsvis hos henne;) Sen får vi väl se vad som händer.

Imorgon blir det göteborg med Michelle<33 Hon har tagit på sig ansvaret at hitta Monki. Hrm. Vi får väl se hur det går. I värsta fall får jag kolla på eniro och skriva ner vägbeskrivningen som en backup-plan.
Jag hoppas verklign att jag hittar massa kuliga saker och kläder=D

Ha det bäst!

Pusshej<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0